"Styning" af lindetræer Hjem › Fora › Hjemmesiden › "Styning" af lindetræer Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 8 år, 11 måneder siden af Jørgen Honoré Møller. Viser 0 svartråde Forfatter Indlæg 21/06/2017 kl. 10:44 #4339 Jørgen Honoré MøllerDeltager Som Sabine sagde i søndags efter gudstjenesten, er “styning” af lindetræerne for neden begyndt. Alle, der vil give en “hånd med”, er velkomne. Venlig hilsen Jørgen Forfatter Indlæg Viser 0 svartråde Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg. Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind