Hjem Fora Hjemmesiden Ny version af hjemmesiden

Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #3829
      Pierre Devantier
      Keymaster

      Ny version af hjemmesiden
      Vores hjemmeside er blevet opdateret med et nyt medlemsafsnit og et nyt forstanderskabsafsnit.
      Den tidligere hjemmeside, som Rosa Engelbrecht var arkitekten og skaberen af, er overført til den nye version. Ophavsretten til billedmateriale og tekst tilhører Rosa Engelbrecht, og tak til Rosa fordi jeg måtte bruge det.  Det nye medlemsafsnit er, som navnet angiver, kun for medlemmer, og kræver password for at få adgang. Her er data, der er relevante og nyttige for medlemmerne, samt mulighed for at kommunikere med forstanderskabet og medlemmer ved at skrive et indlæg.
      Forstanderskabssiden er materiale, som forstanderskabet og betroede menighedsmedlemmer har adgang til. Materialet er kendetegnet ved, at det bruges til ledelse og styring af menighedens opgaver og aktiviteter. Fordelen ved siden er, at vi nu er uafhængige af forstanderes og betroede menighedsmedlemmers computere. Vi har nu materialet liggende på hjemmesiden til rådighed og oplæring af de menighedsmedlemmer, der har adgang til afsnittet.
      Afsnittet medlemmer bliver først interessant, hvis både forstanderskab, udvalgsansvarlige og menighedsmedlemmer bidrager med informationer/input med jævnlige intervaller.
      Jeg vil gerne takke Frank Deleuran, som var udpeget til at være bindeleddet til forstanderskabet, for hans optimisme, gå på mod og de mange gode forbedringer til hjemmesiden. Det har ikke været let for Frank at advokere over for forstanderskabet, for at få mine ideer igennem, men mange er
      lykkedes, så også en tak til forstanderskabet (velkommen i EDB verdenen ).

      Uden Renate Rückstadt, webmaster i Den tysk Reformerte Kirke København, var vi ikke kommet i luften, så en stor tak til Renate.
      Til sidst: log ind på medlemssiden og skriv et indlæg med de forbedringsforslag I har, så vil Frank, forstanderskabet og jeg se på disse.

      Pierre Devantier

Viser 0 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.